Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ

Σε φιλική βραδιά με τον Τέρη Χρυσό 
Εφυγε από τη ζωή σαν σήμερα το 2001, σε ηλικία 80 ετών.

Ατάκες από την αξεπέραστη  ταινία "Της κακομοίρας":

Ζήκος: ... Πάω τα ψώνια της γιατρέσσας εγώ...Το μεγάλο μιστό που με πληρώνεις και πληρώνω και τον ΙΚΑ. Ποιας είναι αυτός ο ΙΚΑς;
Αφεντικό: "Αυτό όλοι το πληρώνουν".
Ζήκος: "Δεν το πληρώνω εγώ.Κι όλο μου λες υπομονή θ' αρρωστήσεις. Πότε θα αρρωστήσω εγώ;... Πάω 'γω. Που ανεβαίνω και κατεβαίνω τα σκαλιά κι έχω γίνει σαν σουβλί. Εσύ οχτακόσια κιλά αηδία, να σε παχαίνουμε να σε πιάσουμε πόρτα για το χειμώνα."
Αφεντικό : "Άστο διάλο πήγαινε από ΄δω."
Ζήκος: "Να πας και να πάω
εγώ τα ψώνια. Στα διάλα."

Άλλη σκηνή με τον πατέρα της Φιφίκας:
Πατέρας: Ζήκο, πόσων χρονών είσαι;
Ζήκος: "Εγώ κύριε Σωτήρη μου βρίσκομαι σε μίαν ηλικίαν κατά την οποία πάσα ένας τις εις άνδρας οφείλει να φροντίζει για το μέλλον του. Το αύριο, το μεθαύριο, το παραμεθαύριο, του χρόνου, όλα τα αύριο. Γιατί όπως ξέρουμε κύριε Σωτήρη μου, από τους ιστορικούς χρόνους, τους βυζαντικούς πολέμους ..... αυτά τα τελωνειακά ζητήματα τους εκλογικούς καταλόγους...........δι' ευχών των αγίων πατέρων ημών κύριε Ιησού Χριστέ ο θεός ελέησον και σώσον ημάς αμήν. Κατάλαβες κύριε Σωτήρη μου;"
Πατέρας: "Κατάλαβα"
Ζήκος: "Ευτυχώς γιατί δεν κατάλαβα εγώ κυριε Σωτήρη μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου