Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

86 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΑΜΠΕΤΑ-Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ


''Στο Λονδίνο το έφτιαξα το Σταλιά - σταλιά. Εκεί στο Λονδίνο γεννήθηκε, το 1967. Είναι η εποχή ακριβώς που η Μαρινέλλα έχει φύγει από την ODEON και έχει έρθει κι αυτή στην εταιρεία που τότε γραμμοφωνούσα τα περισσότερα, στη PHILIPS. Και τότε είναι που γίνεται και. ..το σκηνικό. Μες στο ' 67 ο Καραγιάννης κάνει ταινία για τη Βουγιουκλάκη. Και με φωνάζει ο Καραγιάννης, γουστάριζε και η Βουγιουκλάκη, για να γράψω. Θα κάνανε Το κορίτσι του λούνα παρκ Έχω ήδη σιάξει το τραγούδι στο Λονδίνο, έχω γυρίσει και κάθομαι στο στούντιο και
γράφουμε για την Αλίκη. Έχουμε τελειώσει το τραγούδι, έχουμε γράψει τα όργανα και είναι μόνο να τα τραγουδήσει η Βουγιουκλάκη.
Εκείνη τη μέρα είχε έρθει εκεί και ο Σπύρος ο Ράλλης, της εταιρείας μου, μαζί με τη Μαρινέλλα, δεν ξέρω τι δουλειά είχανε να κάνουν και κάθονταν μέσα κι ακούγανε τι παίζουμε εμείς.Μπαίνοντας μέσα η Αλίκη, γειά σας λέει. Γειά σου Αλικάκι, της λέω, σου έχω εδώ ένα πράμα, μέλι, θα τρελαθείς αν πεις αυτό το τραγούδι, το καλύτερο τραγούδι που έχω γράψει ποτέ μου! Για να τ' ακούσω λέει, για να τ΄ακούσω Και της το παίζω. Και γυρνάει και μου λέει...Τι μου λέει! Αυτό, αυτό θα πω εγώ ; Αυτό να το δώσεις να το πει ο Καζαντζίδης....
Κοκάλωσα, κόντρεψε να μου πέσει κάτω το μπουζουκάκι μου. Στο μεταξύ, κάνει η Βουγιουκλάκη αυτά που είχε να κάνει με τον Καραγιάννη και φεύγει. Εμείς τελειώναμε, ήμασταν έτοιμοι, τα μαζεύαμε κι έρχεται η Μαρινέλλα από μέσα. Έρχεται και μου λέει στ΄αυτί, μανίτσα, να το πω εγώ αυτό το τραγούδι ; Εγώ επειδή την αγαπούσα κι επειδή είχαμε πολλά χρόνια παρτίδες μαζί, της λέω: Ότι γουστάρει η Κικίτσα. Αλλά η ώρα είχε πάει 3.30 και ήμουν στο στούντιο από τις 9 το πρωί και το βράδυ δούλευα.Έπρεπε να ξεκουραστώ λίγο. Και της λέω: Μπείτε μέσα και πες το όπως θέλεις εσύ, εγώ φεύγω, πάω σπίτι και όταν τελειώσετε, πάτρε με τηλέφωνο να μου το βάλετε να το ακούσω κι εγώ. Καλή επιτυχία, γεια σας, γεια σου κι έφυγα..
Πήγα σπίτι, μέχρι να τσιμπήσω, δεν περνάει πολλή ώρα, χτυπάει το τηλέφωνο και μου λέει: Τελειώσαμε Μου το βάζουν να το ακούσω και ακούω και πάγωσα. Μπράβο ρε, Μαρινέλλα, λέω, μπράβο!
Πως το είχε τραγουδήσει έτσι, πόσο γλυκά το είπε, τι ψυχούλα που έβαλε..
Έτσι τέλειωσε κι αυτό το θέμα, τέλειωσε το στόρι αυτό.''
(Από την αυτοβιογραφία του Γιώργου Ζαμπέτα που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΝΤΕΦΙ 1997, με τον τίτλο ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ EΠΙΜΕΛΕΙΑ :ΙΩΑΝΝΑ ΚΛΕΙΑΣΙΟΥ, που αναδημοσιεύθηκε στο
http://www.melodia.gr/ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου